Campanii Google Adwords PPC

Campanie Google Adwords CPC

Google Adwords sau PPC(Pay Per Click) de management oferă o rentabilitate a investiţiei fantastica si poate fi folosit pentru a conduce trafic masiv orientat către site-ul tau. Publicitate în acest fel vă permite să plasaţi produsul sau chiar serviciul in punctul în care cineva este gata sa cumpere.

Noi gestionăm în prezent, mai multe conturi pentru diferite domenii de activitate, şi fiecare dintre ele furnizeaza rezultate reale pentru clienţii noştri.Frumusetea unei campanii de promovare CPC(Cost Per Click) este aceea de a vedea intr-un timp foarte scurt rezultatele asteptate. Noi nu ne oprim aici, va vom furniza periodic actualizări, explicând cât de bine funcţionează contul. Puteţi să fiţi siguri că noi monitorizam în mod constant contul dvs., pentru a stoarce fiecare picătură de rentabilitate a investiţiei, cu fiecare clic.

Dacă este necesar, putem folosi software de management automat suma licitată pentru a completa munca pe care o facem pentru campania dvs., dar si asa întotdeauna va fi un expert uman PPC care ucrează din greu pe contul dumneavoastră.

Sunt multe motivele pentru care, in calitate de detinator al unei afaceri mici, ar trebui sa consideri alocarea unei parti a bugetului tau de marketing catre strategiile de marketing pe plan local si cele mai importante ar fi:

1. Puternic targetat: diferit de marketingul direct sau alte forme de publicitate, anuntul tau va fi oferit, va aparea atunci cand prospectul cauta tipul tau de business (aflat in preselectia ta de „cuvinte cheie" ).

2. Urmarirea: nu poti sa imbunatatesti ce nu poti cuantifica, iar Pay-Per-Click (PPC) este o metoda usoara de masurare prin care poti sa urmaresti fiecare aspect al cuvintelor cheie, grupuri de reclame, campanii etc. Cele patru mari motoare de cautare Google, Yahoo!, MSN, Ask.com furnizeaza o portiune de script pe care o poti pune pe website-ul tau care iti ofera informatii importante despre vizitatorii tai, disponibile intr-un raport.

3. Testarea: poti rapid sa faci un test cu raspunsuri A sau B pentru ambele reclame (care sa aduca noi leaduri) si diferite pagini de sosire (pentru a-i transforma in prospecti).

4. Bazat pe performanta: este singura reclama care este taxata daca un prospect actioneaza (da click) pe reclama ta. Aceasta este de fapt o alta forma de calificare. Prospectul nu este doar intr-o cautare activa a genului tau de afacere, dar i-a si placut reclama ta in asa masura incat sa dea click pe ea.

Doriti o campanie Google Adwords CPC cu o rentabilitate foarte mare? Nu ezitati sa ne contactati.

Pinterest