Promovare TikTok Ads

TikTok AdsDe ce sa alegi o promovare PPC adecvata pe TikTok? Continutul media de pe TikTok apartine mai mult copiilor? Total gresit, iata cateva motive pentru care merita sa va promovati afacerea pe TikTok :

1. Puteți ajunge la un public divers prin reclamele TikTok.
Nu este un secret pentru nimeni faptul că majoritatea creatorilor de conținut de pe TikTok sunt GenZ, dar o concepție greșită comună despre TikTok este că fiecare utilizator are vârsta cuprinsă între 16 și 24 de ani. În timp ce 41% dintre utilizatori se încadrează în acest interval de vârstă, aceasta înseamnă că 59% din platformă este alcătuită din utilizatori din alte generatii.

2. TikTok este ușor și accesibil pentru a crea campanii grozave.
Multe mărci, în special întreprinderile mici, nu cred că merită timpul și banii pentru a face publicitate pe TikTok, considerând că este prea dificil să creezi campanii, să creezi conținut video autentic și captivant și să ții evidența datelor altei platforme. În realitate, nu este atât de greu să creezi o campanie TikTok și există multe alte resurse care te vor ajuta.

3. Formatele de anunțuri versatile ale TikTok facilitează implicarea.
Cu reclamele în flux ale TikTok, dacă sunt făcute corect, există o probabilitate mare ca un utilizator să interacționeze cu anunțul dvs. Există diferite formate de anunțuri din care să alegeți atunci când faceți publicitate pe TikTok.

4. Reclamele TikTok măresc expunerea mărcii.
Influencerii nu sunt singurii care pot genera tendințe o poti face si tu prin TikTok Ads. Oricine poate participa la tendințe și poate avea ocazia ca videoclipul lor să devină viral, inclusiv marca dvs.! Realizarea de anunțuri video care se bazează pe tendințele zilnice crește relevanța și probabilitatea lor de a fi afișate în feedul cuiva, deoarece permite un ritm frecvent de conținut, relevanță instantanee și descoperire continuă.

5. Faceți publicitate pentru consumatorii implicați pe TikTok.
Concepția greșită comună pentru mulți este că TikTok este doar o altă aplicație care ocupă mai mult timp pe ecran. Avantajul acestei creșteri a timpului pe ecran este că utilizarea TikTok este pe o tendință ascendentă, ceea ce reprezintă o oportunitate solidă pentru agenții de publicitate de a ajunge la un grup de consumatori implicați.

6. Puteți prezenta produsele în mod autentic pe TikTok.
Ceva unic despre publicitatea pe TikTok este că este bazată pe autenticitate. În comparație cu Instagram, unde utilizatorii tind să-și arate cele mai bune in sine, TikTok îi încurajează pe utilizatori să fie autentici, permițându-le oamenilor să-și transmită stilul, viața de zi cu zi, talentele, animalele de companie, poveștile și creațiile, având posibilitatea de a deveni virale. Compania dvs. are capacitatea de a crește gradul de conștientizare și de a vă prezenta produsele și serviciile utilizatorilor care nu au auzit niciodată de dvs.; și cu mesajele potrivite, creșteți și implicarea.

7. Puteți implementa marketing video mai eficient pe TikTok.
Acum ați putea spune, nu pot să fac marketing video pe Facebook pe Instagram? Ei bine, răspunsul este da, dar deoarece mediul TikTok este exclusiv video, agenții de publicitate au capacitatea de a se conecta cu utilizatorii prin utilizarea sunetului. Cu Facebook și Instagram, agenții de publicitate sunt de obicei limitați la imagini statice sau videoclipuri scurte, iar utilizatorul obișnuit este mai puțin probabil să activeze sunetul atunci când vizionează o reclamă pe aceste platforme. Aș încuraja mărcile să folosească melodii sau sunete populare care sunt în tendințe pe TikTok, astfel încât anunțul să fie nativ pentru spectator.

8. TikTok este o modalitate excelentă de a rămâne în fruntea curbei de marketing în rețelele sociale
Realitatea este că TikTok doar va crește mai mult de aici. Cu noi actualizări ale site-ului lor, TikTok a preluat formele tradiționale de social media și a creat un nou val de creativitate în rândul oamenilor de toate vârstele. 

Sperăm că aceste motive au ajutat la dezmințirea unora dintre miturile comune care înconjoară această platformă nouă și în creștere și te-a încântat să începi să-ți arăți brandul și să-ți crești vânzările prin publicitate pe TikTok!

Costuri Promovare TikTok Ads

1. Realizare campanie promovare TikTok Ads - 275 euro + TVA se plateste o singura data (anticipat) si consta in:

- Realizare campanie PPC  Video (maxim 5) si Imagine pe TikTok;

- Verificare implementare TikTok Pixel ;

- Ajutor in creare si configurare cont TikTok Business ;

- Creare campanii dinamice pe TikTok;

2. Administrare lunara campanie TikTok Ads - 100 euro + TVA se plateste lunar (prima luna anticipat apoi incepand cu a 2-a luna se plateste la sfarsitul fiecarei luni de colaborare) si consta in:

- Verificare anunturi, imbunatatire/schimbare video, imagini;

- Schimbare/Modificare anunturi video, imagine, dinamice;

- Urmarire competitie;

- Analiza statistici vanzari, impresii TikTok;

- Schimbari/setari constante in vederea cresterii obiectivelor urmarite;

Doresti sa incepem o colaborare pentru promovare prin TikTok Ads?