Gazduirea unui site se referă la stocarea și publicarea unui site web pe un server de web hosting, astfel încât acesta să poată fi accesat de utilizatori prin internet. Există mai mulți furnizori de servicii de găzduire web care oferă diferite pachete de gazduire, iar alegerea unuia depinde de nevoile specifice ale site-ului, cum ar fi traficul, spațiul...
Pentru a promova adecvat un magazin online prin PPC (pay-per-click), urmați acești pași: Identificați cuvintele cheie relevante pentru produsele sau serviciile pe care le oferiți. Creați campanii de reclame PPC pe platforme precum Google Ads si/sau Facebook Ads / Instagram Ads. Alegeți strategii de licitare și bugete care să vă permită să...
Promovarea PPC (Pay-Per-Click) prin Facebook Ads presupune crearea și rularea de campanii publicitare plătite pe platforma Facebook, unde plătești doar atunci când utilizatorii fac clic pe anunțurile tale. Pentru a obține rezultate bune, este important să definești publicul țintă și să alegi cu grijă textul, imaginile și butoanele de apel la acțiune....
Realizarea unui magazin online pe o platformă de comerț electronic care oferă o soluție completă pentru crearea și gestionarea magazinelor online. CS-Cart este o platformă de management al conținutului (CMS) care permite utilizatorilor să creeze, gestioneze și personalizeze ușor magazinele lor online, cu funcții precum gestionarea produselor,...
Ce sunt abilitățile soft? Abilitățile soft sunt abilități care permit unei persoane să comunice și să lucreze cu ceilalți în mod eficient și armonios. Indiferent dacă sunteți SEO pentru conținut sau tehnic, intern sau agenție, abilitățile dvs. soft vă vor ajuta să navigați în orice mediu de lucru și proces. Asta pentru că în orice rol, chiar și în...
Cel mai interesant lucru despre căutarea vizuală este că devine o modalitate foarte accesibilă pentru utilizatori de a interpreta lumea reală, în timp real, așa cum o văd ei. În loc să fie un observator pasiv, telefoanele cu cameră sunt acum o resursă primară pentru cunoaștere și înțelegere în viața de zi cu zi. Utilizatorii caută cu propriile lor...
Acestea doua dinamice pur și simplu nu ar fi la fel de la sine și vă puteți gândi la SEO și PPC în același mod. S-ar putea să vă gândiți: „Dar, întotdeauna am crezut că trebuie să-mi cheltui banii pe unul sau altul!” Ei bine, prietene, sunt aici să-ți spun un mic secret: acești doi, atunci când sunt împerecheați împreună, îți oferă un dublu zgomot...
Cercetarea competitivă de cuvinte cheie este o parte crucială a oricărei strategii SEO . Este extrem de important să înțelegeți pentru ce se clasează concurenții dvs., astfel încât să puteți identifica cele mai relevante cuvinte cheie din nișa sau industria dvs. Dar înainte de a începe căutarea de a găsi cuvinte cheie noi, trebuie să știți exact...