Ce sunt abilitățile soft? Abilitățile soft sunt abilități care permit unei persoane să comunice și să lucreze cu ceilalți în mod eficient și armonios. Indiferent dacă sunteți SEO pentru conținut sau tehnic, intern sau agenție, abilitățile dvs. soft vă vor ajuta să navigați în orice mediu de lucru și proces. Asta pentru că în orice rol, chiar și în...
Cel mai interesant lucru despre căutarea vizuală este că devine o modalitate foarte accesibilă pentru utilizatori de a interpreta lumea reală, în timp real, așa cum o văd ei. În loc să fie un observator pasiv, telefoanele cu cameră sunt acum o resursă primară pentru cunoaștere și înțelegere în viața de zi cu zi. Utilizatorii caută cu propriile lor...
Acestea doua dinamice pur și simplu nu ar fi la fel de la sine și vă puteți gândi la SEO și PPC în același mod. S-ar putea să vă gândiți: „Dar, întotdeauna am crezut că trebuie să-mi cheltui banii pe unul sau altul!” Ei bine, prietene, sunt aici să-ți spun un mic secret: acești doi, atunci când sunt împerecheați împreună, îți oferă un dublu zgomot...
Cercetarea competitivă de cuvinte cheie este o parte crucială a oricărei strategii SEO . Este extrem de important să înțelegeți pentru ce se clasează concurenții dvs., astfel încât să puteți identifica cele mai relevante cuvinte cheie din nișa sau industria dvs. Dar înainte de a începe căutarea de a găsi cuvinte cheie noi, trebuie să știți exact...
Fie că este vorba de participarea la cea mai recentă provocare, de utilizarea unui sunet TikTok la modă sau de o rețetă virală, știm cu toții că tendințele rețelelor sociale oferă o oportunitate excelentă de a răspândi cunoașterea mărcii și de a crește numărul de urmăritori pe rețelele sociale ale mărcii tale. Dar ele pot fi utilizate și pentru a...
Pandemia a făcut ca multe companii să se concentreze asupra prezenței lor online. Dar chiar și cu mult înainte de asta, am văzut o creștere constantă a tot ceea ce se mișcă online. Așa că, poate, doriți să vă implicați și v-ați hotărât să creați rapid un site web pentru afacerea dvs. Sau, ați decis să vă revigorați site-ul web existent. Grozav! Acum ce?...
Există 3,5 miliarde de căutări pe Google în fiecare zi, iar 84% dintre oameni folosesc Google de cel puțin trei ori pe zi pentru a căuta informații. Când există o interogare de căutare pe Google, Google Ads desfășoară o licitație rapidă pentru a determina ce anunțuri vor apărea pentru acea interogare de căutare și care ar trebui să fie pozițiile...
Operațiunile altor canale influențează SEO, atât direct, cât și indirect, este esențial să implementați o abordare de marketing integrată în care fiecare canal colaborează cu celălalt, pentru a optimiza eforturile de marketing și a îmbunătăți experiența utilizatorului mărcii dvs. canalele de marketing enumerate mai jos, care nu numai că veți câștiga...
Cumpărături Google (Google Shopping) este o campanie de cumpărături online care poate da o bătaie de cap comercianților. Iată câteva dintre cele mai bune practici și modalități de a ușura această durere de cap. Când listați pe Google Cumpărături, ar trebui să aveți în vedere trei elemente majore ale campaniei Google: datele dvs. despre produse sau...
Optimizare SEO nimic mai simplu! Veți profita la maximum de acest ghid dacă dorința dvs. de a învăța optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este depășită doar de disponibilitatea dvs. de a executa și testa concepte. Acest ghid este conceput pentru a descrie toate aspectele majore ale SEO, de la găsirea termenilor și expresiilor (cuvinte...
Google confirma renuntarea la reclamele platite din coloana din dreapta si aparitia a 4 anunturi in top. Google a tot testat patru reclame AdWords din 2006 și, recent, a amplificat aceste teste la sfârșitul anului 2015. Acum, în funcție de Search Engine Land, Google a confirmat că va renunta la afisarea anunțurile de pe partea dreaptă si vor...
Pentru a va face o idee dupa cum indexeaza google acest title tag, am postat un filmulet cu o explicatie a celor de la Moz. Ar trebui sa-l urmariti, va va ajuta foarte mult in a alege Title-ul potrivit.
NetSEO va poate ajuta cu serviciile noastre de Web Design, Realizarea de site-uri de prezentare, Magazin online, Optimizare site, Campanie CPC Google Adwords, Facebook Ads si YouTube Advertise. Serviciul nostru de management Google AdWords permite clientilor sa se bucure de beneficiile sistemului AdWords cu costuri mai mici, rezultate mai...
Google AdWords folosind Pay Per Click (PPC), este probabil cea mai populară formă de publicitate în rândul afacerilor mici si mari deoarece permite controlul costurilor cat si o urmarire exacta a bugetului alocat. Cheia succesului in publicitate este de a găsi o metodă prin care informațiile dvs. se transmit catre cat mai multi oameni posibil,...
Ce este o Campanie Google Adwords ? Google AdWords este un serviciu de publicitate online care permite agentilor de publicitate sa concureze pentru a afisa scurte anunturi de publicitate pentru utilizatorii de web, pe baza unor cuvinte cheie, predefinite, care ar putea lega continutul paginilor web aratate utilizatorilor. Google ofera AdWords...
Google Penguin Update, mai mult decat Panda, a înfuriat comunitatea SEO şi Webmasteri. Diversitatea Anchor Text si relevanta link-ului pot fi doi factori-cheie luati in considerare de Penguin, potrivit unei analize. „Bani pentru cuvinte cheie", 60% Anchor Text. Cred ca tot mai mult , Google, ne „ajuta" sa ne idreptam catre partea de Adwords, cea...
Cautati modalități de a aduce in atenție afacerea dvs. pe Facebook? Crearea unui site web eCommerce este doar primul pas pentru a vinde on-line. Pentru a reuși , magazinul dvs. online trebuie promovat! Social media este una dintre cele mai bune moduri de a promova magazinul online și de a ajunge la un public larg cu un cost relativ scăzut....
Nu ai petrecut o buna perioada timp, efort pentru a creşte nivelul de vizitatorilor şi eforturile de imbunatatire in cautarile organice, dar nu aţi văzut o creştere proporţională a vânzărilor? Odata ce va creste numarul de vizitatori de calitate , cat si o crestere organica pentru cuvinte bine targhetate, obligatoriu trebuie sa creasca si conversiile....