Fie că este vorba de participarea la cea mai recentă provocare, de utilizarea unui sunet TikTok la modă sau de o rețetă virală, știm cu toții că tendințele rețelelor sociale oferă o oportunitate excelentă de a răspândi cunoașterea mărcii și de a crește numărul de urmăritori pe rețelele sociale ale mărcii tale. Dar ele pot fi utilizate și pentru a...
Pandemia a făcut ca multe companii să se concentreze asupra prezenței lor online. Dar chiar și cu mult înainte de asta, am văzut o creștere constantă a tot ceea ce se mișcă online. Așa că, poate, doriți să vă implicați și v-ați hotărât să creați rapid un site web pentru afacerea dvs. Sau, ați decis să vă revigorați site-ul web existent. Grozav! Acum ce?...
Există 3,5 miliarde de căutări pe Google în fiecare zi, iar 84% dintre oameni folosesc Google de cel puțin trei ori pe zi pentru a căuta informații. Când există o interogare de căutare pe Google, Google Ads desfășoară o licitație rapidă pentru a determina ce anunțuri vor apărea pentru acea interogare de căutare și care ar trebui să fie pozițiile...
Operațiunile altor canale influențează SEO, atât direct, cât și indirect, este esențial să implementați o abordare de marketing integrată în care fiecare canal colaborează cu celălalt, pentru a optimiza eforturile de marketing și a îmbunătăți experiența utilizatorului mărcii dvs. canalele de marketing enumerate mai jos, care nu numai că veți câștiga...
Cumpărături Google (Google Shopping) este o campanie de cumpărături online care poate da o bătaie de cap comercianților. Iată câteva dintre cele mai bune practici și modalități de a ușura această durere de cap. Când listați pe Google Cumpărături, ar trebui să aveți în vedere trei elemente majore ale campaniei Google: datele dvs. despre produse sau...
Optimizare SEO nimic mai simplu! Veți profita la maximum de acest ghid dacă dorința dvs. de a învăța optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este depășită doar de disponibilitatea dvs. de a executa și testa concepte. Acest ghid este conceput pentru a descrie toate aspectele majore ale SEO, de la găsirea termenilor și expresiilor (cuvinte...
Google confirma renuntarea la reclamele platite din coloana din dreapta si aparitia a 4 anunturi in top. Google a tot testat patru reclame AdWords din 2006 și, recent, a amplificat aceste teste la sfârșitul anului 2015. Acum, în funcție de Search Engine Land, Google a confirmat că va renunta la afisarea anunțurile de pe partea dreaptă si vor...
Pentru a va face o idee dupa cum indexeaza google acest title tag, am postat un filmulet cu o explicatie a celor de la Moz. Ar trebui sa-l urmariti, va va ajuta foarte mult in a alege Title-ul potrivit.